رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: 67 درصد از مخاطبان مردمی ورزش‌های همگانی از بخش بانوان هستند که از رده 6 سال تا بزرگ‌سالان و کهن‌سالان در این عرصه فعالیت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قاسمی  در رابطه با میزان موفقیت مردم اصفهان در ورزش‌ها اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان توسعه ورزش‌های همگانی را بر عهده دارد که در بخش بانوان و با گرایش آموزش کلاس‌های آموزشی بسیارر بیشتر شده‌اند، چرا که بانوان اقبال بیشتری برای آن پیدا کرده‌اند.

وی افزود: 67 درصد از مخاطبان مردمی ورزش‌های همگانی از بخش بانوان هستند که از رده 6 سال تا بزرگ‌سالان و کهن‌سالان در این  عرصه فعالیت دارند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان در ادامه عنوان کرد: این آمار از میزان استقبال نشان‌دهنده این است که آقایان باید وقت بیشتری برای ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی بگذارند و برنامه‌ریزی دقیقی برای پرداختن به امر ورزش داشته باشند.

وی با بیان اینکه رشته‌های رزمی هم در بخش پایه از اقبال خوبی برخوردار هستند، اذعان کرد: در 27 رشته‌ای که سازمان ورزش شهرداری اصفهان خدمات‌دهی می‌کند، رشته‌هایی مانند آمادگی جسمانی، پیلاتس، ایروبیک، والیبال، فوتسال بانوان و غیره از اقبال بیشتر عمومی برخوردار هستند.

قاسمی در رابطه با اولویت‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان برای سال 96 گفت: اولویت‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان مواردی مانند تشکیل 2 هزار تیم ورزشی محلات و انجام رقابت‌های لازم از سطح محلات، منطقه و کلان‌شهر اصفهان هستند.

وی تصریح کرد: هم‌چنین راه‌اندازی، سازمان‌دهی و فعال کردن تیم‌های ورزشی محلات یک حرکت جدیدی در محلات به وجود آورده که این تیم‌ها تجهیز و پشتیبانی شده و در طول یک بازه زمانی 8 الی 9 ماهه به خصوص رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در ترکیب تیم‌های ورزشی محلات قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان در ادامه بیان کرد: عمده برنامه‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان در سال جاری در محلات است، چرا که بحث ورزش در محلات در اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است.

وی در پایان ابراز کرد: حدود 70 درصد اقدامات سازمان ورزش شهرداری در سال 96 اعم از برگزاری همایش‌ها، جشن‌ها، مسابقه‌ها، جشنواره‌ها و به خصوص بخش آموزشی و ارتقای سطح دانش مردم برای پرداختن به امر ورزش در سطح محلات خواهد بود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار