مطالبات بازیکنان تیم سپیدرود در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسئولان باشگاه سپیدرود در جلساتی  در روزهای اخیر با  دکتر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ،  موفق شدند مجوز دریافت 2 میلیارد  تومان پول را از وی بگیرند.

میرشهاب مومنی  افزود: 60 درصد مطالبات فصل گذشته بازیکنان سپیدرود رشت پرداخت شده است و انشا الله در روزهای آینده با دریافت  کمک 2 میلیارد  تومانی، 40 درصد دیگر مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.
 
 
وی گفت : البته شورای اسلامی شهر رشت نیز با پرداخت یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به باشگاه  سپیدرود رشت موافقت کرده است و باید حساب بانکی جدیدی باز کنیم تا واریز شود.
 
 
میرشهاب مومنی گفت : ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و قطره چکانی پول بازیکنان را پرداخت کردیم و خوشحالم که همه چیز شفاف بود و بازیکنان به ما اطمینان کامل داشتند
 
 
میر شهاب مومنی با تاکید بر اینکه علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود با بازیکنان مدنظرش مذاکره می‌کند تصریح کرد : تاکنون با پویا نزهتی برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم ، حسین ابراهیمی از ماشین سازی تبریز هم به سپیدرود پیوست و بازیکنان فصل گذشته تیم سپیدرود در روزهای اخیر با باشگاه مذاکره کرده اند که به احتمال زیاد قرارداد شان تمدید خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/ق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.