صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ه) و قیام پانزده خرداد برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه‌ای پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی مدیردفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، سیمای این مرکز در شب‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد با ویژه برنامه‌های «طوبی» میهمان مخاطبان خواهد بود و رادیو قزوین هم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد به ترتیب با ویژه برنامه‌های «پیر جماران» و «قیام ماندگار» مخاطبان را همراهی خواهد کرد.
 
اکبری افزود: این ویژه برنامه‌ها با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و معرفی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان الگویی کاربردی برای اقشار جامعه از پخش می‌شود.
 
وی اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون گزارش از کاروان‌های عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، تحلیل زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و مسابقه پیامکی است.
 
مدیردفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه‌ی «طوبی» به تهیه کنندگی مهدی احمدی شب‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۲۱ و برنامه‌های «پیر جماران» به تهیه کنندگی احسان هنرمندنیا و «قیام ماندگار» به تهیه کنندگی خانم شهنواز روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۳۰: ۹ پخش می‌شوند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار