دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شک نکنید آمریکایی‌ها ایران را دوباره تحریم می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محسن رضایی چهارشنبه شب در آئین افتتاح مجتمع کارخانجات هامر در بردسیرگفت شک نکنید در یکی دو سال آینده آمریکایی ها ایران را دوباره تحریم می کنند و این تحریم ها، شدید خواهد بود. وی افزود در پنج سال گذشته در مقابل تحریم ها ایستادگی کردیم اما نتوانستیم فرصتهای لازم را ایجاد کنیم .
محسن رضایی با تاکید براینکه کشور ما تحریم شدنی نیست گفت ایستادگی زمینه ساز مقابله با تحریمها و "کار" پل عبور از تحریمها است و باید با اعتماد به نفس و کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم زیرا تحریم ها فرصت بسیار خوبی برای بیداری جوانان، نگاه به خود، اهمیت دادن به کارآفرینی و جداشدن از گداپروری ها است .
اقای رضایی گفت: انقلاب اسلامی مانند قطاری است که از ایستگاه های امنیت، سیاست و دفاع به خوبی عبور کرده است و امروز به ایستگاه اقتصاد رسیده است و باید از این ایستگاه هم به خوبی و با سلامت عبور کند .
وی تاکید کرد اقتصاد مقاومتی می گوید باید با دنیا تعامل داشته باشیم اما کارهای خود را از درون آغاز کنیم تا سایر کشورها به سراغ ما بیایند زیرا اگر دست خالی به سوی سایر کشورها برویم، تکنولوژی به ما نمی دهند و مانند زمان قاجار و پهلوی صرفا مصرف کننده می شویم. آقای رضایی گفت مساله اقتصاد باید تبدیل به یک موضوع مقدس مانند نماز و جهاد شود ، امروز کارآفرینی درهر سطح باید همانند فتح خرمشهر مورد استقبال قرار گیرد و باید به توسعه کسب و کارهای کوچک توجه شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت اینکه بگویند نیروهای انقلابی مخالف تعامل با خارج هستند یک دروغ بزرگ است ، ما طرفدار تعامل با جهان خارج هستیم اما میگوئیم با دست خالی نمیتوان با جهان تعامل دوطرفه داشت و اگر ما سانتریفیوژها را نداشتیم مذاکره ای شکل نمی گرفت .

بعد از ظهر چهارشنبه با حضور محسن رضایی کارخانه های تولید گلاب و اب معدنی هامر به بهره برداری رسید و کار ساخت اولین کارخانه تولید مواد اولیه داروها از مواد مخدر آغاز شد .
انتهای پیام/ی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار