با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کار ساخت کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در شهرستان بردسیر استان کرمان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،عصر امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان کشوری و استانی کار ساخت کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر توسط شرکت هاتکو در شهرستان بردسیر کلید خورد .
 
محسن رضایی در سفر به شهرستان بردسیر گفت : انقلاب اسلامی ایران از مقاطع حساسی گذر کرده و در همه ی موارد پیروز بوده است و هم اکنون به مقطع حساس اقتصادی رسیده است.

وی با دعوت از همه برای تلاش و موفقیت در زمینه اقتصادی یادآورشد :همه جهان چشمشان به ملت ایران است که آیا در این زمینه نیز موفق می شود و ما برای بقای نظام و انقلاب باید تلاش کنیم و اقتصاد را تنها بیکاری و معیشت ندانیم .

رضایی با اشاره به اینکه امروز باید تلاش کنیم تا فقر و بیکاری را از کشور بیرون کنیم افزود :ساخت کارخانه ها کمک بزرگی به این مهم است.

وی افزود : در اقتصاد مقاومتی ما دنبال تولید داخلی همراه با تعامل با دیگر کشور ها هستیم و برای دست یابی به اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت تولید داخلی استفاده کنیم و باید تحریم ها را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی براستفاده از استعداد های جوانان در همه ی زمینه ها تاکید کرد و از تلاش های استاندار کرمان قدر دانی کرد .
 
 
 آغاز ساخت کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان
 آغاز ساخت کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان
 
 آغاز ساخت کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.