معاون سیاسی استاندار بر ضرورت توجه جدی به ورزش همگانی و ایجاد فضای مناسب برای ورزش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سیدسعید شاهرخی در جلسه شورای عالی ورزش استان گفت: این موضوع برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ضرورت دارد، بنابراین باید همه امکانات ورزشی استان برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.

وی با اشاره به مصوبات شورای عالی ورزش افزود : باید برای پیگیری این مصوبات کمیته‌ای تشکیل شود تا نظارت دقیقی بر روی اجرای آن داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار در ادامه به بهره مندی دستگاه‌های اجرایی از امکانات ورزشی اشاره کرد و گفت: برخی از دستگاه‌ها از دادن این امکانات به حوزه ورزش خودداری می‌کنند در حالی که طبق مصوبه شورای عالی ورزش استان موظفند امکانات خود را با تدبیری که دارند، در اختیار این حوزه قرار دهند.

شاهرخی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان هم موظف است که امکانات و سالن‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان را برای استفاده هیأت‌های ورزشی و عموم مردم ساماندهی کند.
 
وی اضافه کرد: اگر چنین ظرفیتی در استان شناسایی شود، اما در ساعات اعلام شده در اختیار ورزشکاران قرار نگیرد، باید به استانداری گزارش داده شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به طرح رغبت تاکید کرد: این طرح برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش استان باید در دستور کار دبیرخانه شورای عالی ورزش قرار گیرد.
 
معاون سیاسی استاندار همچنین گفت: ۱۶ نفر از قهرمانان المپیک و بین‌المللی برای دریافت مسکن مهر به صورت رایگان به استانداری معرفی شده‌اند که این موضوع در حال پیگیری است.

در پایان جلسه از سهند رضاپور، محمد طاهری و حمید کریمی سه قهرمان ورزشی درحوزه فوتسال تجلیل شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.