در این گزارش خاطره کویتی‌پور از دیدارش با امام خمینی(ره) را می‌خوانید.

خاطره کویتی‌پور از امام(ره) چه بود؟
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی کویتی‌پور از نوحه‌سرایان در مراسمی به بیان خاطره‌ای از امام خمینی(ره) پرداخت.
 
 وی گفت: زمانی که آقای انصاری من را به امام خمینی(ره) معرفی کردند ایشان به من گفت که خدا حفظت کند و این افتخار بزرگی برای من بود که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهم کرد. افتخار دیگری هم که در طول زندگی نصیب من شده خواندن خطبه عقد من توسط حضرت امام خمینی(ره) بود که در زندگی خود به این افتخار می‌بالم.

محمدرضا طالقانی رییس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای هم در این مراسم با ذکر خاطراتی از حضور خود در کشور فرانسه و همراهی با حضرت امام (ره)گفت: امروز بعد از 35 سال دوباره یاد و خاطره 35 سال پیش در ذهنم زنده شد که به اعتقاد من هیچ گاه از ذهن من فراموش نخواهد شد.

وی بعد از روایت خاطره‌ای از توجه امام خمینی(ره) به امر ورزش در زمان حضور در پاریس خاطرنشان کرد: از آن زمان تا به امروز نوکر بی‌مواجب مردم و نظام بوده و هستم که همیشه همه چیز را مجانی خواسته و می خواهم بنابراین من همان آدمی هستم که هر زمان احتیاجی به خون من باشد رایگان در اختیار این نظام قرار می‌دهم.

طالقانی ادامه داد: زمانی که در محل اقامت حضرت امام(ره) در نوفل لوشاتو بودم ایشان همواره تاکید زیادی بر ورزش داشتند به طوریکه من تقریبا هر روز با ایشان واقع شده در خیابان نوفل لوشاتو را پیاده‌روی می‌کردم. حتی زمانی هم که با حاج احمد آقا فوتبال بازی می‌کردم ایشان به تماشای ما می‌نشست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار