تصویر لو رفته از جدیدترین خودروی کمپانی آئودی!

در این گزارش تصویری دیده نشده از آخرین محصول کمپانی آئودی را مشاهده می‌کنید.

تصویر لو رفته از جدیدترین خودروی کمپانی آئودی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی خودرو سازی آلمانی آئودی در حال آماده کردن مدل جدید Q8 خود بوده که این خودرو در حال گذراندن مراحل آزمایشی در نوربورگرینگ است.

تصاویری از این مدل منتشر شده که نشان می دهد بدنه این ماشین نیمه کوپه تفاوت قابل توجهی با مدل قدیمی تر از خود یعنی Audi SQ7 نداشته اما سالن این ماشین توجه همه را به خود جلب می کند زیرا در داخل سالن این ماشین سه صفحه دیسپلی لمسی کار گرفته شده است که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند. 

قرار است که تولید سری جدید Audi Q8 در سال 2018 آغاز شود.
گفتنی است؛ شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس بوده که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر هستند، تولید می‌نماید، همچنین این شرکت در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تأسیس شد.

آئودی از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس ‌واگن به‌شمار می‌آید وهمراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند و سهام شرکت خودروسازی آئودی در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

تصویر لو رفته از جدیدترین خودروی کمپانی آئودی!

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.