مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: امسال 500 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در استان اردبیل اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی افزود: امسال در کشور برای ایجاد اشتغال در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 30 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که 500 میلیارد ریال از آن برای ایجاد اشتغال در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان اردبیل اختصاص می یابد.

وی اظهار کرد: توانمند سازی افراد و خانواده های تحت پوشش و حفظ عزت نفس آنها یکی از الویت های کمیته امداد می باشد و در این راستا برنامه های خوبی برای رسیدن به این اهداف اجرا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل از فعالیت شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با مجوز بانک مرکزی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه اردبیل 480 میلیارد ریال سرمایه در گردش دارد و به نیازمندان و مددجویان وام قرض الحسنه پرداخت می کند.

دشتی اضافه کرد: با اینکه افراد نیازمند و فقیر از این صندوق وام برای رفع نیازهای خود می گیرند ولی از کل وامهای پرداختی صندوق اقساط معوق فقط 16 درصد می باشد که نشانگر این است که افراد می دانند بازپرداخت به موقع اقساط و بدهی آنها باعث ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همنوعان خود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد تا سقف 300 میلیون ریال برای افراد تحت پوشش وام پرداخت می کند، ادامه داد: سعی می کنیم برای ارائه خدمات بهتر وبیشتر به افراد نیازمند حساب دستگاههای دولتی نیز به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت انتقال یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.