400 زائر اعزامی ازیک شرکت غیرمجاز مشهد در نجف اشرف به سر می برند وضعیت نامشخص دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: مدیر کاروان شرکت غیرمجاز «نورالحسین» مشهد در نجف اشرف که قرار بود برای بازگشت اعضای کاروان بلیت تهیه کند متواری شده و ۴۰۰ زائر زائر را در هتل ر‌ها کرده است.

وی افزود:شرکت غیرمجاز «نورالحسین» مشهد پیش از این نیز به دلیل تخلف پلمب و به اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی شده بود، اما متأسفانه در مکان دیگری اقدام به فعالیت می‌کرده است.
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ زائر روز چهارشنبه گذشته از طریق این شرکت رهسپار کربلا شدند، اما پس از اقامت در هتل در نجف اشرف مدیر کاروان بدون اینکه بلیت بگیرد و با هتل تسویه حساب کند زائران را ر‌ها کرد و متواری شد!

شاد افزود:قرار بوده شنبه زایرین به کشورمان برگردنند، اما پس از متواری شدن مدیر، صاحب هتل به دلیل بدهی مدیر کاروان آسانسور‌ها را قطع کرده و و تهدید کرده برق را هم قطع می‌کند و زائران را از بیرون می‌کند، بدین ترتیب ۴۰۰ زائر مشهدی در نجف سرگردانند.

وی گفت:خانواده‌های نگران شماری از این زائران - که بیشترشان زنان وکهنسالان هستند- به مدیریت حج و زیارت استان مراجعه کرده و ما در حال تلاش برای رفع گرفتاری این زائران هستیم.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی افزود:مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با هشدار به علاقه‌مندان زیارت عتبات عالیات از مردم خواست حتما از طریق شرکت‌های مجاز به کربلا مشرف شوند و گول وعده‌ها و ارزان‌تر بودن سفر را از شرکت‌های غیرمجاز نخورند.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.