طرح اعزام های استانی عتبات عالیات از هجدهم بهمن ماه جاری با مدیریت حج و زیارت و توسط شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت :این طرح برای نخستین بار برای بالا بردن کیفیت خدمات به زائران اجرا می شود.

جواد شاد با بیان اینکه اجرای این طرح هزینه سفر به عتبات عالیات راحدود ۲۵۰هزار تومان کاهش می دهد افزود:در این طرح همه اقدام های لازم در خصوص اجاره هتل ها، تغذیه و حمل و نقل، پشتیبانی های امنیتی و بیمه با سطح خدمات مطلوب برای زائران پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: زائران در قالب کاروان های ۴۰ و ۸۰ نفره در پروازهای روزانه به کشور عراق اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی به زائران توصیه کرد برای جلوگیری از مشکلات به وجود آمده برای زائران اماکن مقدس در عراق از ثبت نام در کاروان ها آزادبر و غیرمجاز خودداری کنند.

وی با اشاره به پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از امروز گفت:پیش ثبت نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام های ۲۵ اسفند ماه سالجاری تا ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز شروع شده و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۸بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

جواد شاد افزود: متقاضیان برای پیش ثبت نام این سفرها می توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت اعلام شده، نسبت به پیش ثبت نام خود و همراهانشان اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی با اشاره به محدودیت ظرفیت اسکان زائران در شهرهای زیارتی استان گفت: با پایان یافتن مهلت مقرر، قرعه کشی صورت خواهد پذیرفت که نتایج این قرعه کشی و همچنین زمان قطعی شدن ثبت نام در کاروان ها برای هریک از اولویت ها، روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.