فرمانده انتظامي شهرستان میانه از کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال و دستگیری 3 نفر متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شعفی فرمانده انتظامي شهرستان میانه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای عبوری مأموران ایستگاه ایست بازرسی شهید فرجی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی،دو هزرار و 505 عدد یراق آلات خارجی و 298عدد انواع لوازم خانگی به ارزش تقریبی 400میلیون ریال کشف و دو نفر  سرنشین و  راننده را  بعنوان متهم دستگیر و خودرو را توقیف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی، مبارزه با قاچاقچیان کالا است، گفت: پلیس با شماره تلفن110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت جامعه است.
 
وی افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 4 نفر اراذل و اوباش خیابانی در شهرستان میانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: مأموران در راستای طرح پاکسازی معابر از حضور مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش خیابانی در شهرستان میانه ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.
 
شعفی افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد 4 نفر اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را که در یکی از خیابان‌های شهرستان با عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت آرامش و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره انداخته بودند را دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی بیان داشت : از دیگر نتایج این طرح ، می توان به اجرای مانور اقتدار با حضور8 اکیپ از خودروهای انتظامی در خیابان‌های اصلی و توقیف 2دستگاه خودرو مزاحمین نوامیس ، توقیف 3 دستگاه خودرو توسط راهور و اعمال قانون 37 مورد از تخلفات راهور اشاره کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و دستگیری افرادی که با انجام اعمال مجرمانه ، مزاحمت و ... موجب سلب آسایش مردم منطقه شده بود ، موجی از خوشحالی در بین مردم ایجاد کرده و امت حزب الله ، خانواده های معظم شهدا و معتمدین محلی از عملکرد بجا و شایسته و به‌موقع پلیس ابراز خرسندی و رضایت کردند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.