فرماندار شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر ۲۳۲ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان خلخال وجود دارد که تا زمان تکمیل آن‌ها هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال اظهار داشت: متاسفانه مشکلی که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم تخصیص اعتبارات جزئی و خرد برای پروژه‌ها است که به همین دلیل هم‌اکنون 232 پروژه و طرح عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان خلخال وجود دارد و سبب بروز مشکلات بسیاری شده برای ما شده است.

وی با اشاره به این که تا زمان اتمام این پروژه‌ها پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود، افزود: تمامی سعی و تلاش ما این است که هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسد تا به تمامی اهداف خود در رابطه با برطرف شدن خواسته‌ها و مطالبات مردم دست یابیم و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: خرد کردن اعتبارات یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب نیمه‌تمام ماندن پروژه‌ها شده و این موضوع باید مورد توجه واقع شود تا امسال به این شکل نباشد و به تمامی اهداف خود در رابطه با بهره‌برداری و تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها دست یابیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.