در صورت افزایش سهمیه حج تمتع خراسان رضوی اولویت های جدید اعزام اعلام می شود.

اعلام اولویت های جدید اعزام حج تمتع خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در حال رایزنی برای افزایش سهمیه این استان برای اعزام به حج تمتع هستیم که در صورت موافقت، اولویت های جدید اعزام اعلام خواهد شد.

وی افزود: سهمیه خراسان رضوی در حج تمتع امسال حدود هشت هزار و 500 نفر و معادل 10 درصد سهمیه کشور است که در صورت افزایش این سهمیه از دارندگان سند ودیعه گذاری تا 29 اسفند سال 85 برای ثبت نام دعوت به عمل خواهد آمد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: هم اکنون چند ظرفیت خالی در برخی کاروانهای مشهد و دیگر شهرستانهای استان وجود دارد که دارندگان سند ودیعه گذاری تا 30 دی 85 می توانند از امروز در این ظرفیت ها ثبت نام کنند.

شاد افزود: با توجه به اینکه این اعلام اولویت فقط برای تکمیل ظرفیت خالی کاروانهای موجود است، به محض تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف خواهد شد.

وی گفت: به متقاضیان سفر حج تمتع توصیه می شود در اولین فرصت با مراجعه به سامانه haj96.haj.ir در قسمت ظرفیت کاروانها با انتخاب نام استان از ظرفیت خالی کاروانهای حج تمتع این استان اطلاع یابند و برای ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام کنند.

وی افزود: سازمان حج و زیارت خراسان رضوی اردیبهشت امسال 480 ظرفیت خالی برای تکمیل سهمیه حج تمتع استان به دارندگان سند ودیعه گذاری تا 30 دی 85 اعلام کرده بود.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.