علاقه‌ مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی، این کتاب ها را به امانت بگیرند و یا از سایت مربوطه دانلود کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
علی غلامحسین سماکوش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان  گفت: ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی استانبه دو شیوه اینترنتی و کتبی  و در دو بخش فردی و خانوادگی آغاز و علاقمندان می توانند برای اطلاع از کتاب های در نظر گرفته شده برای این جشنواره به سامانه اینترنتی آن مراجعه کنند.

وی افزود: برای ثبت نام در مسابقه کتابخوانی رضوی در دو صورت مکتوب و اینترنتی در قالب فردی و خانوادگی در نظر گرفته شده است و علاقه‌ مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی، این کتاب ها را به امانت بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.iranpl.ir  فایل این کتاب ها را دانلود کنند تا بتوانند فرم اشتراک مسابقه و سوالات آن را در اسرع وقت پاسخ داده و از جوایز این جشنواره بزرگ کتابخوانی بهره مند شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: با توجه به ۲۰ سوالی بودن مسابقه، افرادی که به ۱۸ سوال پاسخ صحیح داده باشند به قرعه کشی بخش الکترونیکی راه پیدا می کنند همچنین پاسخنامه می بایست پس از تکمیل به یکی از کتابخانه های عمومی سطح استان تحویل و یا به نشانی الکترونیک farhangi@iranpl.ir ارسال شود.

سماکوش تصریح کرد: این جشنواره کتابخوانی۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی و هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده در سطح استان سمنان در نظر دارد.

وی افزود: برای این مسابقه کتاب هایی در نظر گرفته شده که به ترتیب ۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای چهار تا ۱۱ سال، ماه غریب من برای ۱۲ تا ۱۷ سال، و مهارت های زندگی در سیره رضوی، امام رضا (ع) و زندگی و بانوی ملکوت و چلچراغ برای ۱۸ سال به بالا خواهند بود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.