رییس سازمان نهضت سوادآموزی از هدفگذاری برای آموزش به هفتصد هزار سوادآموز در سال 96 خبر داد.

علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با وضعیت  جذب نیرو بیان کرد: آموزش دهنده جدیدی برای امسال جذب نمی کنیم چرا که همین تعداد نیرو پاسخگوی ماموریت سازمان نهضت برای سوادآموزان است.

وی با اشاره به اینکه شرط فعالیت آموزش دهندگان قبولی در دوره توانمندسازی است،‌ادامه داد:‌ چنانچه در طی ماموریت خودبا کمبود مواجه شدیم تصمیم گیری برای جذب نیرو خواهیم داشت و از میان داوطلبان افرادی را انتخاب کرده که باید در دوره اولیه آموزشی شرکت کند.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی درمورد تعداد افراد تحت پوشش در سال جاری عنوان کرد:‌ برای سال 96 هدفگذاری آموزشی 700 هزار نفر درنظر گرفته شده است که البته شامل آموزش اتباع و مراکز یادگیری محلی نیز می شود و برای این تعداد سوادآموز،‌آموزش دهنده کافی است.

باقرزاده درخصوص نحوه جذب سوادآموزان تصریح کرد: اطلاعات اسمی از سوادآموزان داریم که با مراجعه حضوری و حتی خوداظهاری این گروه نام نویسی را انجام می دهیم.

وی اظهار کرد:‌ ‌برابی سوادآموزان کتاب و لوازم التحریر  نیز درنظر گرفته شده ودر اختیار آنها قرارداده می شود و این خدمات در تمامی استان های کشور امکان پذیر است و برنامه ریزی برای چشم انداز امسال مثبت ارزیابی می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار