بیش از 2 هزار سبد کالا به برکت موقوفات بین نیازمندان مازندرانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به برکت موقوفات بیش از 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان مازندرانی توزیع می‌شود، گفت: توزیع سبد کالا بین محرومان به دستور مقام معظم رهبری و در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش صورت می‌گیرد.

وی یکی از اهداف طرح ضیافت الهی را اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش دانست و افزود: اینکه همه دستگاه‌ها به کمک کمیته امداد بیایند دستور مقام معظم رهبری است و سبد کالا نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) بین نیازمندان مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به برکت موقوفات بیش از 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان در مازندران توزیع می‌شود،افزود:این تعداد سبد کالا ارزیابی اولیه است و تعداد سبد کالا در روزهای جاری افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه ارزش هر سبد کالا 300 هزار تومان است، گفت: در این سبدها اقلام غذایی روزانه خانوار وجود دارد تا در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش به این افراد کمک شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.