‌برنامه‌های طرح ضیافت الهی در 340 آستانه مبارکه امامزادگان مازندران اجرای می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی یکی از ویژه‌ برنامه‌های سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود، گفت: طرح ضیافت الهی از نخستین روز ماه مبارک رمضان در 340 بقعه متبرکه و آستانه مبارکه امامزادگان مازندران با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی اجرا شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تقرب الهی و طلب آمرزش گناهان از خداوند است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان میزبان زائران و روزه‌داران بسیاری است، افزود: استان مازندران همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان میزبان هزاران زائر و روزه‌دار است که برنامه‌های مختلفی را در این ایام در بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه طرح ضیافت الهی یکی از ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود که در ایام ماه مبارک رمضان در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می‌شود، گفت: طرح ضیافت الهی از نخستین روز ماه مبارک رمضان در 340 بقعه متبرکه و آستانه مبارکه امامزادگان مازندران با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی اجرا شده است.

وی اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش، ترویج فرهنگ افطاری ساده، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی را از اهداف طرح ضیافت الهی برشمرد و افزود: محافل انس با قرآن کریم و محافظ جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستانی، استانی و کشوری در آستانه مبارکه امامزادگان مازندران در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی توزیع سبد کالا بین نیازمندان و افراد مستعد را از دیگر اهداف و برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان دانست و گفت: سبد کالا از محل دریافت عواید موقوفات در شهرهای مختلف استان بین نیازمندان و افراد کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.