همایش ملی علمی-پژوهشی مسیله شناسی و پاسخگویی به مسایل قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید عبدالله ارجایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در نشست خبری گفت: تا کنون ۶۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است و همایش قرار است در تیر ماه سال۱۳۹۶برگزار شود.

وی افزود:نخبگان ،اندیشمندان و علاقه مندان می توانند مقالات خود را از طریق سامانه این همایش و حداکثر تا تاریخ ۲۰خرداد ماه ارسال کنند.

عضو شورای سیاست گذاری این همایش مسایل قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با ۴۱ زیرموضوع و گفتمان سازی نخبگانی در مسایل امر به معروف و نهی از منکر با ۱۱ زیر موضوع را از سرفصل های مطرح این همایش دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر جواهری دبیر علمی این همایش نیز از بر‌پایی گفتمان سازی نخبگان در مسایل امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: آسیب شناسی و ارزیابی وضعیت موجود نگاه نخبگان حوزوی و دانشگاهی به امر به معروف و نهی از منکر، راهکار ها و شیوه های گفتمان سازی از موضوعاتی است که در این همایش بررسی می شود.

وی افزود: موانع و چالش های اساسی در این حوزه، ظرفیت ها، تکالیف نخبگان در این امور و راهکارها و شیوه های گفتمان سازی اقشار مختلف از موضوعات محوری این بخش است.

علی علی زاده معاون فرهنگ،تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی نیز در این نشست خبری گفت: به نفرات برتر لوح تقدیر و سکه بهار آزادی اهدا می شود و به بقیه برگزیدگان از پنجمین تا هشتمین پژوهشگربرگزیده لوح تقدیر ، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی تقدیم خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰ نفر در همایش ملی علمی-پژوهشی مسیله شناسی و پاسخگویی به مسایل قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ثبت نام کرده اند.

عضو شورای سیاست گذاری این همایش گفت: نام نویسی از طریق سایت www.crcms.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام//آ.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.