استاندار اردبیل گفت : شهرداری اردبیل به خاطر اجرای طرح های مهم در چند سال گذشته از کارنامه درخشان و عملکرد مطلوب برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از طرح ها و پروژه های عمران شهری اردبیل افزود: شهرداری اردبیل با وجود محدودیت درآمدها در دو سه سال اخیر کارهای ارزشمندی را در زمینه آبادانی و عمران این شهر آغاز کرده است و با بهره برداری از آنها در آینده نزدیک چهره شهر دگرگون خواهد شد.

وی در زمینه پل روگذر قدس به عنوان بزرگترین و مهمترین طرح شهرداری اردبیل گفت: باوجود بعضی محدودیت ها و ازجمله شرایط نامساعد جوی اردبیل که در اکثر ماهها امکان کار و فعالیت های عمرانی را سلب می نماید پل روگذر قدس این شهر از پیشرفت قابل قبول برخوردار است.

خدابخش افزود : مجریان پل روگذر قدس اردبیل قول داده اند که این طرح عظیم را در هفته دولت سال 1397 مورد بهره برداری قرار دهند که بطور یقین با بهره برداری از آن از بار ترافیکی گذرگاههای پرتردد پیرامون این پل به حجم زیادی کاسته خواهد شد.

وی در پایان بازدید از دیگر طرح های عمران شهری شهرداری اردبیل از جمله پل غیر همسطح داروپخش ؛ ورودی های مجتمع فرهنگی ؛ ورزشی و تفریحی شورابیل و میدان واقع در تقاطع اردبیل به نیار با بیان اینکه از عملکرد شهرداری اردبیل راضی هست اظهار کرد : امید است بهره برداری از این طرح ها در جلب رضایت مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.