مدیر آموزش و پرروش خرمشهر از انجام روند ارزیابی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبدالحافظ عنبری گفت: ارزیابی مدارس مجری برنامه کشوری تعالی مدیریت مدرسه در خرمشهر از اردیبهشت آغاز شده و تا نیمه دوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
 
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر از اجرایی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۲۰ مدرسه خرمشهر خبر داد و گفت: برنامه تعالی مدیریت امسال در ۲۰ مدرسه که شامل پنج مدرسه ابتدایی، ۱۲ مدرسه مقطع متوسطه اول و سه مدرسه متوسطه دوم است، اجرایی شد.
 
وی افزود: این برنامه  امسال برای سال سومی است که در مدارس خرمشهر اجرایی می شود که تعداد مدارس در سال نخست اجرای این برنامه ۹ مدرسه و در سال گذشته ۱۲ مدرسه بوده است .
 
عنبری با بیان اینکه مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت بر اساس معیارها و شاخص های استاندار وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می گیرند، توضیح داد: ارزیابی مدارس توسط کارشناسی آموزش متوسطه اول انجام می شود و مدارس مجری در سطح شهرستان طبق شاخص های کیفی رتبه بندی می شوند و در ادامه رتبه بندی در سطح استانی و کشوری نیز انجام خواهد گرفت.
 
وی در ادامه بیان کرد: ارتقای کیفی و دستیابی به استاندارد آموزش و پرورش، نگاه تعالی بخش به فرآیند مدیریتی، افزایش انگیزه مدیران و کارکنان، توسعه فرهنگ کارگروهی در مدرسه و ترویج و تقویت سیستم خودارزیابی از اهداف اجرای برنامه تعالی مدیرت مدرسه است که آموزش و پروش خرمشهر مصمم است این برنامه را در سال های آینده در تمام مدارس شهرستان اجرایی شود.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.