مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان با ساماندهی 31 اکیپ ثابت و سیار در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صادق صالحی گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده‌های خام دامی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در قالب طرح کشوری و برنامه سراسری سازمان دامپزشکی کشور با ساماندهی 31 اکیپ ثابت و سیار در قالب 48 پرسنل فنی و متخصص در امر بازرسی گوشت در استان شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده‌های خام دامی در طـول سـال بـه طور مستمر انجام می‌شود و تلاش ما تأمین امنیت غذایی و سلامت عمومی جامعه است، تصریح کرد: در منـاسبت‌های خاص نظیر عید سعید نوروز، ماه مبارک رمضان، ماه محرم و عید سعید قربان با افزایش تقاضا برای تأمین فراورده‌های خام دامی این طرحهای نظارتی تشدید می‌شود.

صالحی با بیان اینکه بازدیدهای مشترک و تداوم این نظارت‌ها و همکاری‌ها در طول سال به طور قطع می‌تواند در کاهش تخلفات بهداشتی مؤثر واقع شود، گفت: اگر حمایت‌های دستگاه قضا از اقدامات نظارتی دامپزشکی نباشد توفیقی در برخورد با تخلفات بهداشت و سلامت مواد غذایی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.