اولین مربی گل محمدی در تراکتورسازی گفت: یحیی از زمان بازیگری اخلاق مدار بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهابادپور که اواخر دهه ۶۰ نخستین مربی یحیی گل محمدی در باشگاه تراکتورسازی بوده درباره درباره دوران بازیگری سرمربی جدید سرخ‌های تبریز گفت: سال 68 که سرمربیگری تراکتورسازی بر عهده من بود آقای سادات به‌عنوان کمک‌مربی در کنار من فعالیت داشتند و ایشان به من گفتند دانشجویی به اسم یحیی گل‌محمدی هست که بازیکن خوبی به نظر می‌رسد.
 
وی افزود: ما این بازیکن را به تراکتور آوردیم و در پست‌های مختلف از او استفاده می‌کردیم  و البته آقا یحیی بیشتر در پست مهاجم بازی می‌کرد و حتی یک‌ بار هم موفق به گلزنی شد.
 
سرمربی سال‌های دور تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در آن برهه ما مهاجمانی مثل جواد شالچی، محمود گلشنی، ‌غلامحسین دین‌محمدی و... را داشتیم که یحیی در کنار آن‌ها عملکرد موفقی داشت و در کنار بعد فنی ازنظر اخلاقی هم جزو بازیکنان نمونه محسوب می‌شد.
 
مهابادپور تصریح کرد: با توجه به شناختی که از گل‌محمدی و از دوران بازیگری او دارم باید بگویم فردی اخلاق مدار است که ازنظر مربی‌گری نیز در سال‌های اخیر کارنامه موفقی داشته است و به‌طور حتم آقا یحیی می‌تواند امسال به تراکتور کمک کند و این تیم را به موفقیت برساند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.