مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: تعداد۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی فعال در شهر اصفهان تردد می کنند که روزانه نظارت بر نظافت داخل و بدنه بیرونی آنها از طریق بازرسان ناظر مستقر در نقاط مختلف شهر انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا آغاسی  اظهار کرد: البته پر واضح است که احتمال می رود درصد اندکی از ناوگان به دلایل مختلف ظاهر تمیزی نداشته باشند که به محض مشاهده مسئولان ذیربط پس از پایان ساعت کاری و در ایام غیر پیک برای نظافت اعزام می شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای نظافت اتوبوس ها برنامه مدونی تدوین شده است، گفت: کلیه اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان قبل از اینکه از توقفگاه یا دپوی اتوبوس رانی خارج شود، توسط تیم کنترل کیفیت بررسی و نظافت آنها نیز طبق چک لیست کنترل می شود تا اتوبوس ها به صورت تمیز در اختیار شهروندان قرار گیرند.

مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به خاطر کاهش سفرهای درون شهری، وقت بیشتری برای نظافت اتوبوسها وجود دارد و نظافت ناوگان هم توسط رانندگان و هم افراد مسئول در این بخش انجام می شود.

وی در پاسخ به این نکته که بیشتر نارضایتی شهروندان از نظافت اتوبوس های بخشی خصوصی است، اظهارکرد: یکی از دلایل واگذاری بخشی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان به بخش خصوصی، افزایش کیفیت خدمات بوده و با توجه به اینکه یکی از آیتم های کیفیت خدمات که باعث جلب رضایت مسافران می شود نظافت اتوبوس ها است، در تمام قراردادهای بخش خصوصی بند مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی ابلاغ شده و آیتم نظافت باید حتماً رعایت شود.

آغاسی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده اتوبوس های کثیف مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۱۳۱  به مسئولان و بازرسان خط اطلاع دهند تا مراتب در کمترین زمان  مورد رسیدگی قرار گیرد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
اتوبوس ها خیلی کثیف هستند