به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير مطالعات و برنامه ريزي شركت واحد اتوبوسراني شهرداري اصفهان مطرح كرد: بسياري از اوقات مسافران با روابط عمومي سازمان تماس مي گرفتند و از رفتار خوب راننده تشكر مي كردند، به همين دليل يك سامانه پيامكي به شماره ۱۰۰۰۰۳۱۳۱ براي جلب مشاركت مسافران در افزايش كيفيت خدمات و همچنين تكريم رانندگان زحمت كش اتوبوسراني در نظر گرفته شد تا مسافران كد شماره اتوبوس و كد گزارشي كه مي خواهند ارسال نمايند را به اين سامانه ارسال كنند.
عليرضا آغاسي با اشاره به اینکه يكي از دغدغه های اتوبوسراني شهرداري اصفهان ، اطلاع رساني اطلاعات مختلف و ارتباط دو سويه مسافران با اتوبوسراني شهرداري اصفهان است افزود: در اين سامانه ۱۵ كد از جمله تقدير از راننده به دليل برخورد خوب با مسافران، تقدير به خاطر نظافت اتوبوس، تقدير به خاطر رانندگي خوب تعريف شده است و مسافر اتوبوس مي تواند ستاره و كد ۶ را كه كد مربوط به انتقاد از اتوبوسراني به دليل مشكل فني اتوبوس است، به سامانه ارسال كنند.
وي با
تاکید بر اینکه همه پيامك ها به سمع و نظر مديران اتوبوسراني شهرداري اصفهان مي رسد
ادامه داد: سامانه تقدير از راننده يا اعلام مشكلات ناوگان اتوبوسراني تاكنون بر روي
چند دستگاه اتوبوس نصب شده كه در آينده اين سامانه ارتقا مي يابد.
انتهای پیام/م