هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: العین تنها به عمر عبدالرحمان متکی نیست و استقلال برای پیروزی مقابل این تیم باید تمرکز زیادی داشته باشد.

کاظمی: العین تنها به عمر عبدالرحمان متکی نیست/ تیم ملی جوانان اسیر اتفاقات فوتبال شدحسین کاظمی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تقابل استقلال با العین امارات در دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: العین یکی از قدرت های فوتبال آسیا محسوب می شود و استقلال به هیچ وجه در خانه این حریف کار راحتی پیش رو ندارد. استقلال فردا سخت ترین بازی فصل خود را برگزار می کند. البته پیروزی این تیم در بازی رفت سبب شد تا شاگردان منصوریان 50 درصد راه صعود را طی کنند.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان استقلال بتوانند بازی را به خوبی کنترل کنند، با برنامه هایی که منصوریان درنظر دارد، می توانند برنده از زمین بیرون بیایند.

کاظمی درمورد اینکه منصوریان برای کنترل بازیکنانی مانند عمر عبدالرحمان چه تدابیری را درنظر می گیرد، گفت: العین تنها به عمر عبدالرحمان متکی نیست و در تمام پست ها ستارگان زیادی را در ترکیب دارد. استقلال برای گذشتن از سد العین باید تمام بازیکنان حریف را کنترل کند و تنها روی عبدالرحمان تمرکز نداشته باشد.

هافبک سابق استقلال درباره حذف تیم ملی فوتبال جوانان ایران و انتقاد کارشناسان از کادرفنی این تیم اظهار داشت: هرچند تجربه کادرفنی تیم ملی جوانان کم بود اما به هر حال این تیم اسیر اتفاقات فوتبال شد. می توانستیم با مدیریت بهتر دیدار با پرتغال و زامبیا به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم. البته مهم ترین دست آورد این رقابت ها معرفی جوانانی باکیفیت به فوتبال ایران بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار