معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد برکت و استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد برکت و استان به ارزش 305 میلیارد تومان برای اجرای طرحهای مختلف زیربنایی و اقتصادی خبر داد و افزود :بر اساس این تفاهم نامه 50 درصد اعتبار مورد نیاز هر پروژه را بنیاد برکت و بقیه را استان متعهد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 305 میلیارد تومان 80 میلیارد تومان آن در بخش زیربنایی و بقیه در بخش سرمایه گذاری هزینه می شود گفت: همچنین بر اساس این تفاهم نامه تعهدات استان 25 میلیارد و 480 میلیارد تومان در بخش بهداشت ، 2 میلیارد و 345 میلون تومان درمان ،13 میلیارد و 55 میلیون تومان در بخش راه و 9 میلیارد و 585 میلیون تومان در حوزه آبرسانی در چهار منطقه چاروسا ،دیشموک ،لوداب و باشت است.

نیک اقبالی افزود: بر اساس تعهدات انجام شده هر تعداد طرحی که دستگاههای اجرایی در این بخشها دارند باید تا پایان سال 97 به بهره برداری برسند.

وی تکمیل طرحهای نیمه تمام در سال جاری را از اولویتهای کاری دولت تدبیر و امید در استان همانند سالهای گذشته اعلام کرد و از فرمانداران و بخشداران خواست تلاش کنند طرحهای نیمه تمام در حوزه استحفاظی شان به بهره برداری برسد.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه امسال به شرط نداشتن طرح نیمه تمام تنها 10 درصد از اعتبارات می تواند برای طرحهای جدید اختصاص داده شود گفت: همچنین برای آغاز ساخت طرحهای جدید باید مجوز ماده 23 برای آنها گرفته شود در غیراین صورت هیچ گونه اعتباری به آنها تعلق نمی گیرد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.