فرماندار شهرستان نیر گفت: این شهرستان به لحاظ وجود اماکن تاریخی و تفرجگاه های دیدنی طبیعی و آب گرم های سرد و گرم متعدد از مناطق مهم گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی با اشاره به وجود 150 اثر تاریخی و فرهنگی ثبت شده شهرستان نیر در فهرست آثار ملی کشور، وجود چشمه های آب معدنی متعدد در این شهرستان را نشانگر ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان دانست.

وی اظهار کرد: این ظرفیت ها فرصت مناسبی است تا استعدادها و ظرفیت های گردشگری شهرستان نیر در کشور و خارج از کشور معرفی شود.

فرماندار شهرستان نیر گفت: با استفاده از این ظرفیت ها می توان توانمندی های این شهرستان را معرفی کرده و گام های موثری را برای جذب گردشگر و سرمایه گذار برداشت.

احمدی به مناطق نمونه گردشری شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: استان اردبیل 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت دارد که از این تعداد 6 منطقه نمونه در شهرستان نیر می باشد و از این حیث شهرستان نیر رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: با توجه به این مناطق نمونه گردشگری و آبگرم های معدنی شهرستان نیر می تواند بهترین مکان برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار