اصفهان؛

هداف اصلی سازمان ورزش شهرداری اصفهان توسعه و ترویج ورزش همگانی است

مسئول برنامه های آموزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان یکی از اهداف اصلی این سازمان را توسعه و ترویج ورزش همگانی خواند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزین اظهارکرد: با توجه به ترویج سبک زندگی ماشینی که باعث ایجاد مشکلاتی از جمله کم تحرکی در میان افراد جامعه می شود، سازمان ورزش شهرداری اصفهان با هدف توسعه و ترویج ورزش همگانی و با رویکرد آموزش و ارتقاء سطح سواد ورزشی شهروندان اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی ویژه عموم شهروندان کرده است.

وی اظهارکرد: طی چند روز گذشته ویژه برنامه «آموزش سبک زندگی سالم، با نشاط و پر تحرک» ویژه بانوان منطقه ۸ شهرداری اصفهان اجرا شد.

مسئول برنامه های آموزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش های تئوری پاسخگوی اهداف مد نظر ما نبود، بخشی از آموزش ها را به صورت کاربردی و عملی آموزش دادیم تا شهروندان در بین ساعات روز ورزش را به عنوان امری اساسی و اصلی در کنار انجام فعالیت های روزانه خود، نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه در ویژه برنامه «آموزش سبک زندگی سالم، با نشاط و پر تحرک»  از مدرسان حرکات اصلاحی دعوت می شود تا به آموزش اصول صحیح حرکت های ورزشی پرداخته  شود، گفت: همچنین از متخصصان تغذیه نیز در این برنامه دعوت شده تا در خصوص تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان نکات لازم را آموزش دهند.

فرزین یادآور شد: در حاشیه برگزاری ویژه برنامه «آموزش سبک زندگی سالم، با نشاط و پر تحرک»، انجام تست های اندازه گیری قند خون برای مراقبت از سلامتی ورزش دوستان نیز در دستور کار قرار گرفته است تا شرکت کنندگان با توجه به آموزش هایی که در یک نیمروز شاد ورزشی می بینند، بتوانند سبک زندگی سالم، شاد و پر تحرک را الگوی سبک زندگی ماشینی خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: این برنامه ویژه شهروندان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در طول سال ۹۶ طبق تقویم زمانبندی شده سازمان ورزش برگزار خواهد شد.

مسئول برنامه های آموزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با ترویج آموزش های علمی و عملیاتی در راستای اصلاح سبک زندگی ماشینی مردم گام برداریم تا هدف اصلی این سازمان که توسعه و ترویج ورزش همگانی است، تحقق پیدا کند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.