سگ های زنده یاب هلال احمر به آلمان می روند

تیم سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر به منظور فراگیری آموزش‌های تخصصی و همکاری‌های متقابل میان آنست ایران و آلمان اردوی 2 هفته‌ای را در آلمان برگزار می‌کند.

سگ های زنده یاب هلال احمر به آلمان می روندبه گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر به منظور فراگیری آموزش‌های تخصصی و همکاری‌های متقابل میان آنست ایران و آلمان اردوی 2 هفته‌ای را در آلمان برگزار می‌کند.

همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای میان جمعیت هلال احمر ایران و صلیب سرخ آلمان همکاری‌ها در زمینه سگ‌های زنده‌یاب طی 10 سال اخیر با عملیات‌های موفقی همراه بوده و به نتایج بسیار خوبی هم رسیده است.

تعداد سرمربیان بین المللی سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر تا سال گذشته 2 سرمربی بود که این تعداد با برگزاری 4 دوره که 2 دوره در ایران و 2 دوره هم در آلمان برگزار می‌شود، به 11 سرمربی ارتقا خواهد یافت.

تیم سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر ایران در این دوره که از 29 اردیبهشت ماه آغاز و 10 خرداد پایان می‌یابد، با تیم‌های مختلفی از جمله گمرک، پلیس، سگ‌های زنده‌یاب و جسدیاب در شهرهای مختلف آلمان همکاری خواهند کرد و همه دوره‌های آموزشی را فرا خواهند گرفت.

در این دوره که با حضور 9 تیم از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، بوشهر، کرمانشاه، مشهد، شیراز و سازمان امدادونجات برگزار می‌شود؛ تیم سگ‌های زنده یاب هلال احمر به این قابلیت و استاندارد خواهند رسید تا به آموزش کشورهای همسایه بپردازند و از سویی هم با یک پکیج مناسب به ایران بیایند و در حوادث جان مردم را نجات دهند.

گفتنی است؛ در این اردو، لباس فرم سازمان امدادونجات و پرچم کشور ایران و جمعیت هلال احمر نیز در موزه صلیب سرخ آلمان قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام / 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار