فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از راه اندازی 1 پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی و 1 مرکز استقرار بالگرد تا پایان امسال در استان خبر داد.

راه اندازی پایگاه اطفای حریق منابع طبیعی در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ قاسم سبزعلی، فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام این خبر بیان کرد: راه اندازی پایگاه های اطفای حریق از اولویت های این سازمان است و این مسئولیت را برعهده می گیریم که 1 پایگاه اطفای حریق در خوزستان با محوریت چند استان، امسال در خوزستان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه پایگاه اطفای حریق در استان های گلستان، کرمانشاه، ایلام و گیلان پیش از این راه اندازی شده، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان استانی برای در اختیار گذاشتن ساختمان اعلام آمادگی کرده اند، در اینصورت ما نیز آمادگی داریم تجهیز این مرکز را عهده دار شویم.

سبزعلی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده در سال گذشته، امسال قرار است 14 نقطه بحرانی برای استقرار بالگرد در کشور در نظر گرفته شود که یکی از نقاط در خوزستان و احتمالا در دزفول خواهد بود.

فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور درباره مشکل کمبود نیرو در سازمان جنگل ها اذعان داشت: با هماهنگی با نیروهای مسلح قرار است طی سال های 96 و 97 و 98 تعداد 500 نفر از نیروهای وظیفه تحصیلکرده درد اختیار این سازمان قرار گیرد که پیش بینی می کنیم کمک زیادی به این سازمان شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار