در نشست مسئولان سپاه و بنیاد شهید کرمانشاه، برای دیدار با هزار خانواده ایثارگر استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ماه مهمانی خدا در"طرح رمضان" برنامه ریزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این نشست با تقدیر از همکاری و حمایت‌های همیشگی مسئولین سپاه در زمینه انجام دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اظهار کرد: تجلیل از ایثارگران در واقع بزرگداشت راه و هدف دلاورمردانی است که برای حفظ دین و نظام اسلامی از هستی خود گذشتند.

عسگری تاکید کرد: از خودگذشتگی‌ و جانفشانی‌ شهدا و جانبازان و ایثارگران، نظام و انقلاب را بیمه کرده است و این مهم ضرورت پاسداشت این عزیزان و خانواده های آنها را نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه پاسداشت خانواده های ایثارگر را پاسداشت ارزش ها برشمرد و افزود: پاسداشت ارزش ها سبب خواهد شد تا فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان منتقل شود.

سردار محمدنظرعظیمی فرمانده فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران نیز نیز در این نشست با تقدیر از اهتمام بنیاد شهید در برنامه دیدار با تعداد 500 خانواده ایثارگر در سال گذشته در "طرح رمضان"، ابراز امیدواری کرد: این مهم در سال جاری و با تعداد هزار دیدار به بهترین وجه ممکن به انجام برسد.

سردار عظیمی سپس به تشریح نحوه اجرای برنامه "طرح رمضان" پرداخت و اظهار کرد: این طرح در قالب 14 اکیپ متشکل از نیروهای سپاه پاسداران و کارکنان بنیاد شهید صورت می پذیرد.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.