معاون وظیفه عمومی استان از آغاز ثبت نام مرحله اول طرح جریمه مشمولان غایب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ علیرضا عزیزیان گفت: مشمولانی که تا پایان سال ۹۶ بیش از هشت سال غیبت دارند، تا ۱۵ خرداد ماه امسال مهلت دارند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.
 
وی افزود: به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال، ۱۰ درصد به مبلغ جریمه پایه اضافه می‌شود.
معاون وظیفه عمومی استان اضافه کرد: پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰)، درخواست مشمولان در حوزه‌های وظیفه عمومی بررسی و در صورت تایید نهایی، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع رسانی می‌شود.
 
وی اضافه کرد: متقاضیان با دریافت پیامک به دفاتر (پلیس+ ۱۰) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
 
سرهنگ عزیزیان با اشاره به اینکه مدت زمان پرداخت اقساطی نسبت به سال گذشته تغییر کرده است افزود: مشمولان این طرح ۳۰ درصد مبلغ را به صورت نقدی و مابقی را تا پایان سال ۹۶ تسویه حساب کنند.
 
معاون وظیفه عمومی قزوین گفت: مشمولانی که پارسال در این طرح ثبت نام کرده اند و به دلیل پرداخت نکردن مبلغ جریمه درخواست آنان غیر فعال شده است، برای بهره مندی از این طرح در سال جاری، مجددا باید درخواست خود را از طریق دفاتر (پلیس+ ۱۰) ثبت کنند.
 
سرهنگ عزیزیان افزود: مشمولان غایب می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب آگاه شوند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.