شیراز؛

برگزاری انتخابات با نظارت و طبق ضوابط در فارس

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان شیراز براساس نظارت ها و طبق ضوابط و مقررات برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرهاد امیدوار رئیس هیات بازرسی انتخابات شیراز گفت:‌ در این انتخابات به ازای هر شعبه یک بازرس و هر 15شعبه به طور میانگین یک سربازرس عهده دار بازرسی وزارت کشور در برگزاری انتخاباتی سالم و مطابق با ضوابط و مقررات بودند.

امیدوار افزود:‌ تیم بازرسان وزارت کشور از استخوان بندی محکمی برخوردار بود و در میان بازرسان و سربازرسان چهار تن از مدیران کل و تعداد زیادی از مسئولان ادارات به خصوص افراد با سابقه انتخاباتی در ادارات آموزش و پرورش به چشم می خوردند.

وی ادامه داد: ‌حضور منظم و با برنامه بازرسان و سربازرسان باعث شد که علی رغم کندی دستگاه های تشخیص هویت انتخاباتی منظم، پرشور و با اعتماد کافی و لازم از جانب مردم به مسئولان رقم بخورد و مردم به عنوان پیروزنهایی انتخابات از نتیجه صحیح انتخاب خود اطمینان خاطر داشته باشند.

امیدوار از صبر و حوصله مردم شریف شهرستان شیراز به دلیل ایستادن های طولانی در صف اخذ آرا تقدیر و تشکر کرد و موضوع کند بودن روند اخذ آرا و عملیات تشخیص هویت را به دلیل ترافیک شبکه در سرور مرکزی را علاوه بر استقبال بی نظیر جمعیت، یکی از دلایل ازدحام و نبود امکان اخذ آرا از جمعی از همشهریان عنوان کرد

وی بیان کرد: ضمن انعکاس این موضوع به سلسله مراتب بالادستی برای رفع این نقیصه در انتخابات آینده،از همه مردم بزرگوار،کاندیداها،همکاران و سربازرسان و بازررسان انتخاباتی و دست اندر کاران مراحل مختلف انتخابات،همکاران شهرداری ها،فرماندهان و پرسنل محترم نیروی های نظامی و انتظامی ،رانندگان و بخش های تدارکات تقدیر و تشکر می کنم .

امیدواز اظهار داشت: ‌در 725 شعبه اخذ رای انتخابات شهرستان شیراز برگزار شد که از این تعداد شعبه 721شعبه به صورت مشترک و چهار شعبه مختص انتخابات ریاست جمهوری بودند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان شیراز تصریح کرد: ‌از این تعداد شعبه 542 شعبه مختص شهر شیراز بودند که 532شعبه آن ثابت و 10 شعبه سیار بود، شهر صدرا دارای 28شعبه، بخش مرکزی 73 شعبه، بخش زرقان 42شعبه، بخش ارژن 40 شعبه بود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.