79 طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد سوادکوه شمالی پارسال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلام پارساراد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی با بیان اینکه کمیته امداد جهت توانمند سازی خانواده های تحت حمایت برنامه های مختلفی ارائه می دهد، گفت: 79 طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش این شهرستان در بخش های خدمات،کشاورزی و دامداری پارسال اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌ های شغلی مناسب برای خانواده‌ های تحت حمایت افزود: برای اجرای این طرح ها مبلغ 9 میلیاردو 350 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و اجرای طرح‌ های اشتغال، زمینه‌ای فراهم شود تا آنان بتوانند به مرحله خودکفایی رسیده و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

پارساراد با اشاره به سر فصل های اشتغال ایجاد شده توسط این نهاد افزود: با توجه به فرصت های بالقوه‌ی موجود در منطقه درصد بالایی از خدمات اشتغال پرداختی به مددجویان در قالب طرح های دامداری است.

وی با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان گفت: برای 287 نفر ازمددجویان این شهرستان دوره های مختلف فنی و حرفه ای پارسال برگزار شد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.