292 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رامسرسال گذشته در اردوهای آموزشی و تربیتی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر با بیان اینکه سال گذشته۲۹۲ نفر از مدد جویان به اردوی آموزشی اعزام شدند گفت، ايجاد انس و الفت در میان مددجويان، مشارکت مددجويان در برنامه های فرهنگی، فعاليت های گروهی و اجتماعی و نیز ارتقاء سطح آگاهی، و معارف دينی و مذهبی مددجويان از جمله فعالیت های کمیته امداد است.

وی افزود: کارگاه های آموزشی و تربیتی در طول این دوره ها برای مدد جویان این نهاد برگزار شد.

سرایی با بیان اینکه برگزاری این اردوها سال گذشته 75 درصد رشد یافت گفت: برگزاری اردو ها زمینه شکوفایی،رشد وتعالی خانواده های تحت پوشش این نهاد را فراهم می آورد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر افزود280 نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد اعزام شدند که از این تعداد 65نفر دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت بودند که به این سفر معنوی مشرّف شدند.

وی بابیان اینکه 12 نفر از مددجویان به کربلا معلی مشرف شدند گفت: تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت،سبک زندگی اسلامی،شرکت درفعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی از اهداف اجرای اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن مذهبی است.

سرایی گفت: تقويت باورهای دينی، آشنايی با واقعيت تاريخی عاشورا ، قيام امام حسين(ع) و شناساندن جايگاه والای اسلام از جمله مواردی است كه در طول اين سفر برای زائران تبيين مي شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر از همکاری و همراهی مردم نوعدوست این شهرستان قدردانی کرد و گفت:مردم نیکوکار رامسرمی توانند با شماره گیری آنی #1*2*011*8877*از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود را پرداخت و با کمیته امداد در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.