کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران برای مددجویان این نهاد با کمک خیران و نیکوکاران در حال تهیه سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود قنبری رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، ماه مبارک رمضان نزدیک است و بسیاری از خانواده های نیازمند چشم انتظار کمک خیران و نیکوکاران هستند، گفت: کمیته امداد استان به کمک خیران و نیکوکاران در حال تهیه سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان برای مددجویان هستند.

وی افزود این سبد های غذایی شامل حبوبات، قند و شکر، گوشت، مرغ، روغن، چای، برنج، پنیر، ماکارونی و ... که ارزش هر سبد غذایی یک میلیون ریال است.

قنبری گفت: درصورتی که خیران کمک کنند برای همه ی افراد تحت پوشش سبد غذایی تهیه می شود اما توصیه می شود که مردم نیکوکار وجه نقد پرداخت کنند تا این کمک های نقدی به حساب افرادی که در مناطق دور دست زندگی می کنند، واریز شود.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران گفتاین فرصت مغتنمی است تا همه به کمک محرومان و نیازمندان بشتابیم و با پیروی از مولایمان حضرت علی(ع) کوله بارهای آذوقه شب های رمضان آنان را با مشارکت و همدلی، کوچه به کوچه و شهر به شهر ، میان این عزیزان تقسیم کنیم تا سفره افطار و سحری این بندگان خاص خدا خالی نباشد و لبخند رضایت بر لبان کودکان یتیم نقش ببندد و عطر احسان و نیکوکاری طراوت بخش جای جای خانه هاشان را پر کند.

وی با بیان اینکه این نهاد مانند سالهای گذشته با ترویج فرهنگ احسان ونیکوکاری با شعار خوب باشیم، در نظر دارد برای افطار و سحری این خانواده های نیازمند سبد غذایی را در اولین روزهای ماه مهمانی خدا بدست این عزیزان برساند، افزودراحت ترین روش برای مشارکت در این کار خدا پسندانه با شماره گیری آنی #1*7*3*011*8877* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار