فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف 5 عاج فیل ، 12 قطعه استخوان شکسته، 4 قطعه تکه سفال ، 3 قطعه کاسه سفال ، یک قطعه سکه تاریخی و تعدادی دانه تسبیح از یک حفار غیر مجاز در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ حسین بهمنی گفت: به دنبال کسب خبر مردمی مبنی بر اینکه شخصی در این شهرستان اقدام به حفاری در حیاط منزل خود می کند ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: بعد از صحت این خبر و شناسایی محل مورد نظر ماموران بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی وارد عمل شده و موفق به کشف پنج عاج فیل ، 12 قطعه استخوان شکسته، چهار قطعه تکه سفال ، سه قطعه کاسه سفال ، یک قطعه سکه تاریخی و تعدادی دانه تسبیح شدند.

سرهنگ بهمنی اظهار کرد: در این زمینه یک حفار غیر مجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی منطقه شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و موارد مشکوک و اعمال مجرمانه موارد را طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان صورت بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار