حفظ حرمت ماه رمضان در معابر عمومی مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در معابر عمومی، امری مهم و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: کسانی که آشکارا اقدام به روزه خواری یا تظاهر به روزه خواری می کنند، موجب خشم الهی می شوند و باید از این کار امتناع کنند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه، ماه بندگی خداوند متعال است که سفره رحمت الهی برای بندگان فراهم و درهای بهشت بر روی بندگان باز شده که باید از این فرصت استفاده و بیشتر استغفار کنیم تا مورد رحمت خداوند قرار بگیریم و از معصیت ها دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ماه رمضان، ماه ربیع قرآن است و باید به قرآن خواندن در این ماه توجه و در آیین های جمع خوانی قرآن شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی گفت: در آموزه های اسلامی، توصیه های زیادی برای قرائت قرآن شده چراکه این امر فاصله ای بین بندگان و عذاب الهی دوزخ است.

 امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسال، اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیروز انتخابات ملت شریف ایران بودند.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: پس از این حضور باشکوه مردم، دولت باید دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.


 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
قرآن تا زمانی که با معنی خوانده نشود ، حقش ادا نخواهد شد.به امید روزی که به فهم معانی آیات تاکید کنیم و عمل کنیم.