رویداد هدایت اندیشه‌ پارک علم و فناوری استان کرمان با ارائه 34 ایده در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در حال برگزاری است.

برگزاری رویداد هدایت اندیشه‌ پارک علم و فناوری کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانعباس قوام رئیس پارک و علم و فناوری استان کرمان گفت: این رویداد در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در حال برگزاری است و از 34 ایده ارائه شده، 10 ایده مورد تایید قرار گرفتند.

وی هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را گسترش و تشویق روحیه کارآفرینی و تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش‌های علمی و عملی دانست و ابراز داشت: باید جوانان استان با شور و اشتیاق و اعتماد به نفس بیشتری وارد فعالیت‌های کارآفرینی شوند و مطابق با اصول علمی کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

قوام یادگیری، کار تیمی، شکوفایی استعدادها و اجرایی کردن ایده‌ها را از دیگر اهداف این رویداد آموزشی و تجربی عنوان کرد و افزود: این رویداد سه روزه با تعداد 85 نفر از دانشجویان، صاحبان ایده و علاقه‌مندان رویدادهای کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در قالب 10 تیم هم‌اکنون در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در پایان این رویداد به سه طرح برتر مجوز ورود به پارک علم و فناوری برای تجاری‌سازی داده می‌شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار