رئیس اداره تعاون روستایی سرخس از آغاز خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سه مرکز تعاونی خرید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مرتضی سندگل رئیس اداره تعاون روستایی سرخس با بیان اینکه هر ساله دولت در نقاط مختلف شروع به خرید تضمینی محصولات کشورزی می‌کند گفت: بر این اساس برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان تعاون روستایی در شهرستان سرخس عمده محصولات کشاورزی در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی افزود: انواع خرید تضمینی محصولات کشاورزی از طریق اطلاع رسانی در سطح شهرستان اقدام می‌شود و برای این نوع خرید با توجه به مساحت شهرستان سه مرکز خرید در شهرستان سرخس در دو شیفت صبح و عصر اقدام به خرید تضمینی دارند.

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس گفت: از ابتدای سال جاری در شهرستان سرخس مقدار ۱۰۹ تن کلزا خرید تضمینی انجام شده است که مبلغ ۱۸۶ میلیون تومان به حساب کشاورزان پس از سه روز از خرید محصول آنان واریز شده است.

سندگل افزود: مرکز خرید میلاد سنگر در دهستان تجن، مرکز خرید بزنگان در بخش مرزداران و مرکز خرید اتحادیه در سرخس آماده خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان گفت: اداره تعاون روستایی سرخس در ایام ماه مبارک رمضان آمادگی کامل را برای توزیع برنج، شکر و عدس را در قالب طرح تنظیم بازار را دارد تا از افزایش قیمت‌ها در اقلام یاد شده جلوگیری شود.

انتهای پیام//م. ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.