دوران سخت برای یاکوزا/ دستگیری 2 عضو قدرتمندترین گروه تبهکار ژاپن حین سرقت مواد خوراکی!

پلیس ژاپن اعلام کرد دو عضو از قدرتمندترین گروه‌های تبهکار در ژاپن حین سرقت از یک فروشگاه خوار و بار فروشی دستگیر شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، به نظر می‌رسد گروه تبهکار قدرتمند یاکوزا در ژاپن دوران سختی را سپری می‌کند. 2 عضو از این گروه تبهکار در زمان سرقت از یک فروشگاه خوار و بار فروشی در ژاپن دستگیر شده اند.

روز سه‌شنبه، پلیس ژاپن اعلام کرد این دو نفر در یک بازار در شهر ناگویا در حال سرقت دستگیر شده اند.

این دو مرد از اعضای گروه "کوبه یاماگوچی گومی" – سومین گروه قدرتمند تبهکاران در ژاپن – بوده اند.

گفته می‌شود این دو مرد قصد داشتند 196 قلم از اجناس یک فروشگاه به ارزش 680 دلار را سرقت کنند. آن‌ها خوراکی‌هایی مانند هندوانه، برنج و مارماهی را در سبد خرید خود قرار داده و قصد داشتند بدون پرداخت هزینه‌ای از فروشگاه خارج شوند.

روزنامه‌های ژاپنی به نقل از پلیس این کشور اعلام کردند یکی از این افراد دستگیر شده گفته است آن‌ها باید دست به سرقت می‌زدند "تا گروهشان بتواند به کار خود ادامه دهد."

کوبه یاماگوچی گومی در سال 2015 و هنگامی که از بزرگترین گروه تبهکار در ژاپن فاصله گرفت، خبرساز شد. گفته می‌شود این گروه که 6100 عضو دارد، از گروه مادر خود قدرتمندتر است.

یاکوزا در قالب شرکت‌های خصوصی در ژاپن فعالیت می‌کند. این گروه در جرائم گوناگون از جمله فروش غیرقانونی اسلحه و مواد مخدر مشغول است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار