وی در خصوص نقش صدا و سیما در برگزاری انتخابات گفت: صدا و سیما نقش بیبدیلی در این امر
داشت. رسانه ملی هم در حوزه اطلاعرسانی و هم در امر کاهش هزینههای تبلیغاتی برای
کاندیداها نقش بسیار برجستهای ایفا کرد.
وی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات هم نسبت به عملکرد سازمان و صدا و سیما رضایت داشتند.
موسوی مقدم همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره فراخوان آگهیهای بازرگانی در
صداوسیما برای تبلیغ رایگان کالاهای ایرانی توضیح داد: در شبکه ایران کالا
در قالب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی، مراکز تولیدی و کارخانجاتی که
در حال رشد و بالندگی هستند، آگهیهای آنها پخش میشود. بجز این طرح دیگری
هم وجود دارد که البته باید همه شرایط آن طرح را در نظر گرفت، اما این طرح
در نهایت جذب بیشتر آگهی ها و افزایش درآمدها را در برخواهد داشت.
انتهای پیام/