اردبیل؛

ارائه 500 میلیارد ریال تسهیلات خرید مکانیزاسیون کشاورزی در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید مکانیزاسیون کشاورزی در استان اردبیل ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی در ستاد برداشت گندم در اردبیل اظهار داشت: پروانه تاسیس و بهره‌برداری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مکانیزاسیون تمدید شده است و در این زمینه تسهیلات مناسبی برای خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی در اختیار شرکت‌های فعال قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که سال گذشته 500 میلیارد ریال تسهیلات خرید مکانیزاسیون کشاورزی در استان اردبیل ارائه شده است، افزود: در حال حاضر تمامی کمباین‌های موجود در استان که تعداد آنها به 118 دستگاه می‌رسد مورد معاینه فنی قرار گرفته و مشکلات فنی آنها برطرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نظارت مستمر بر نمایندگی‌های مجاز فروش ماشین‌ها و ادوات کشاورزی، کنترل عملکرد نمایندگی‌های فوق در خصوص رعایت دستورالعمل‌های مربوطه، توجه جدی به فروش ماشین‌ها و ادوات کشاورزی دارای تأییدیه استاندارد مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، ارائه به موقع خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش و پیگیری شکایات کشاورزان با جدیت دنبال می‌شود.

سروی بیان کرد: در حال حاضر به تعداد 10 دستگاه کمباین پیشرفته سنگین کلاس به مجموعه این ناوگان اضافه شده و خوشبختانه هم‌اکنون ناوگان مکانیزاسیون برداشت استان یکی از ناوگان‌های مجهز و مطرح کشور است که در این راستا علاوه بر برداشت کامل غلات و سایر محصولات استان، سالانه به بیش از 8 استان دیگر نیز در امر برداشت همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم امسال تمامی عوامل اجرایی کار برداشت گندم تحت یک زنجیره کامل در ارائه خدمات شایسته به تولیدکنندگان، گندم‌کاران را در مرحله پایانی کار کشت را یاری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.