رییس فدراسیون فوتبال گفت: نها امتیاز ما حضور هواداران است متاسفانه در ورزشگاه آزادی هیچ خبری نیست و در غیاب تماشاگران فضای ورزشگاه غم آلود است.

به گزارش  خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی تاج در خصوص محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس در دیدار برابر لخویا اظهار کرد: تنها امتیاز ما حضور هواداران است متاسفانه در ورزشگاه آزادی هیچ خبری نیست و در غیاب تماشاگران فضای ورزشگاه غم آلود است. امیدوارم که محروم شدن هواداران تبدیل به یک رویه نشود، ما جلسات متعددی در این مورد گذاشتیم و همفکری کردیم تا ببینیم چه تصمیماتی می‌توان گرفت باید ابعاد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: باید مراقب باشیم که این رای درآینده تکرار نشود، خوشبختانه در بازی استقلال برابر العین مشکل خاصی به وجود نیامد.تماشاگران می توانند برای تشویق تیمشان کف بزنند، هورا بکشند و... اما پرتاب ترقه تبعات بدی را برای فوتبال ما به دنبال خواهد داشت.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد ناظران بازی روز گذشته استقلال گفت: بازی استقلال و العین دو ناظر داشت و هر کدام وظیفه خاصی داشتند یکی از ناظرها اهل کشور قرقیزستان بود.

وی همچنین با اشاره به محرومیت محسن فروزان دروازه بان تیم صبای قم تصریح کرد: من حکم محرومیت فروزان را ندیده ام  و باید این حکم را بررسی کنم ولی او به طور حتم حق دارد که به حکم خود اعتراض کند.
 
تاج در خصوص برنامه‌های فدراسیون و تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی یک بازی دوستانه خیلی خوب در پیش دارد و سپس باید در دیداری سرنوشت ساز مقابل تیم ازبکستان به میدان برویم، روز 22 خرداد نیز مراسمی برای تجلیل از زحمات رؤسای سابق فدراسیون برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار