سرمایه گذاری در استان یزد 78 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سیدمحمدمیرمحمدی استاندار یزد و رئیس شورای برنامه ریزی استان گفت: در طول سال های 92 تا 95 و فعالیت دولت تدبیر و امید، میزان سرمایه گذاری در این استان بالغ بر 110 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت سرمایه گذاری 62 هزار میلیارد ریالی دوره 88 تا 91 ، افزایش 78 درصدی داشته است.

میرمحمدی درباره گزارش سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان طی سال های 92-95 در این استان اظهار کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در دوران فعالیت دولت یازدهم و تا پایان سال 95، بالغ بر 82 هزار نفر بوده، در حالی که این میزان در چهار سال 88 تا 91، 90 هزار نفر بوده است. 

استاندار یزد تأکید کرد: آثار فیزیکی سرمایه‌گذاری‌ها در دولت تدبیر و امید کاملاً مشهود است و در نقطه‌نقطه استان شاهد آثار آن هستیم و مشخص است که کجا خرج شده و چه نتایجی داشته است.

میرمحمدی ادامه افزود: زمینه سرمایه‌گذاری در استان با مشخص شدن پهنه کاربری‌ها، مشوق‌های قانونی، ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و شناسایی فرصت‌ها و تعیین حمایت‌های قانونی فراهم‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری؛ سرمایه‌گذار با پیچ‌وخم اداری کمتری مواجه است و نتیجه انتخابات نیز امیدواری و اعتماد بیشتری برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

استاندار در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان یزد در پای صندوق های رای و مشارکت 93 درصدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این حضور بیانگر آگاهی، اندیشه ورزی و خرد محوری مردم استان است و مدیران استان می بایست با خدمت بیشتر، قدردان مشارکت مردم باشند.

محمدعلی طالبی افزود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد: نتیجه همکاری، همدلی، تعامل و مدیریت مطلوب بر انتخابات، مشارکت بی نظیر مردم استان را در انتخابات رقم زد که به مشارکت 93.4 درصد منجر شد و استان یزد در این رابطه رتبه نخست را در کشور به دست آورده است. 

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار