کرمانشاه؛

پایش دوره ای دانشکده ها ی علوم پزشکی

پایش دوره ای دانشکده ها ی علوم پزشکی در سالن جلسات دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در این نشست که با حضور رییس دانشگاه، معاونین آموزشی ، دانشجویی ،فرهنگی ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اعضای هیات علمی انجمن صنفی دانشجویی و جمعی از مسئولین این دانشکده تشکیل شد عملکرد سال 1395 دانشکده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای نشست معاونین اداری مالی ، آموزشی و مدیر پزوهشی دانشکده با ارائه گزارش عملکرد حوزه مربوطه خود در سال 1395 با طرح موضوعاتی به بحث و بررسی پرداختند.

در ادامه رضوان مدنی با اشاره به 5 مورد جلسه برگزار شده پرسش و پاسخ با دانشجویان اهم موارد بحث شده را به سمع حضار رساند.

بخشهای دیگر این نشست با ارائه پیشنهاداتی توسط اعضاء هیأت علمی در حوزه آموزشی و پژوهشی همراه بود که مورد استقبال ریاست و حاضرین قرار گرفت.

اعضای صنفی دانشجویی نیز به بیان پتانسیل های موجود در دانشجویان جهت همکاری های لازم و نیز پاره ای از مشکلات خود پرداختند که ریاست دانشگاه نیز در خصوص رفع این مشکلات و موانع موجود به آنها قول مساعد داد

حسین کریم برگزاری جلسات پایش را در راستای رفع مسائل و مشکلات و در نهایت ارتقاء سطح علمی دانشکده بسیار مؤثر دانست وپس از جمع بندی موارد مطروحه ضمن سخنرانی نوید بخش آینده ای بهتر در کلیه زمینه های آموزشی رفاهی فرهنگی و فیزیکی برای دانشکده پیراپزشکی بود

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.