مشارکت هیئت پزشکی و هیئت انجمن ورزشی در فارس وارد مرحله جدید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامبیز ایوب زاده رئیس هیئت انجمن ورزشی استان فارس در نشست هم اندیشی با سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان با اشاره به اینکه پزشکی ورزشی در جامعه ورزش از جایگاه مهمی برخوردار است، گفت: ورزشکار باید از پشتوانه کافی خدمات پزشکی برخوردار باشد تا بدون دغدغه به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: در تمرینات و مسابقات ورزشی خطر بروز آسیب به ورزشکاران وجود دارد که نقش هیئت پزشکی ورزشی را پررنگ تر می کند که با ایجاد راهکارهای موثر و آموزش برای پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی به ورزشکاران جلوگیری می شود.


دکتر حیدر صفرپور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس نیز تصریح کرد: هیئت انجمن های ورزشی با داشتن 12 انجمن در رشته های مختلف ورزشی می تواند زمینه حضور ورزشکاران بسیاری را فراهم و انگیزه فعالیت ورزشی را در بین افراد جامعه افزایش دهد.

وی افزود: با ارائه خدمات کارآمد در سریع ترین زمان ممکن چتر حمایت پزشکی ورزشی در جامعه ورزش گسترش داده شده، که نتیجه خوبی در حوزه سلامت ورزشکاران استان به دست آمده است.

صفرپور اضافه کرد: دو هیئت پزشکی ورزشی و انجمن ورزشی می تواند با همکاری گسترده و برگزاری کارگاه ها، سمینارها و دوره های مختلف آموزشی نسبت به ارتقاء سطح علمی ورزشکاران و مربیان ورزشی اقدام کند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار