دارنده مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی گفت:با توجه به رکوردهایی که در سال های اخیر ثبت کرده ام، برای کسب مدال آسیا شانس دارم.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب مدال برنز ماده پرش ارتفاع دو و میدانی رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی بیان کرد: ورزشکاران سطح بالایی در این رقابت شرکت کرده بودند و مسابقه خوبی برگزار شد. هرچند عملکردم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پایین تر از رکورد شخصی ام بود اما به هر حال کسب مدال برنز هم ارزشمند است.
 
وی افزود: حریف سوری ام جزء نفرات فینالیست پرش ارتفاع المپیک ریو است. از طرفی پرنده قطری هم در رده های پایه، مدال جهانی دارد. البته می توانستم رکوردی بهتر از 2 متر و 24 سانت را در باکو ثبت کنم اما این فرصت از دست رفت. امیدوارم در رقابت های قهرمانی آسیا عملکرد بهتری نسبت به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی داشته باشم.
 
قنبرزاده درمورد برنامه های آماده سازی خود برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: فدراسیون دو و میدانی تاکنون برنامه خاصی را به من اعلام نکرده اما به زودی در نشستی با مسئولان، این موضوع را ارزیابی می کنم.
 
وی درباره شانس مدال آوری خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردهایی که در سال های اخیر ثبت کرده ام، برای کسب مدال آسیا شانس دارم اما باید دید شرایط مسابقه به چه شکلی پیش می رود.  
 
ورزشکار پرش ارتفاع کشورمان درمورد احتمال حضورش در رقابت های جهانی لندن اظهار داشت: شرایط حضور در رقابت های جهانی را دارم اما تاکنون مسابقه خاصی برای من پیش بینی نشده تا بتوانم با شرکت در آن، سهمیه رقابت های قهرمانی جهان را به دست آورم. اگر فدراسیون زمینه حضورم در رقابت های مختلف را فراهم کند، به احتمال فراوان مجوز مسابقات جهانی را کسب می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار