مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان از تشدید برخورد با صاحبان انشعابات غیر مجاز آب خبر داد.

هشدار شدید آبفا به دارندگان انشعاب غیرمجاز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،داراب بیرانوند مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه امسال برخورد با انشعابات غیر مجاز آب در استان تشدید می‌شود، اعلام کرد: امروزه استفاده از انشعابات غیرمجاز آب به صورت آشکار و پنهان یکی از پدیده‌هایی است که مشکلات متعددی را برای صنعت آب و فاضلاب کشور ایجاد کرده است .  
 
داراب بیرانوند عنوان کرد: خسارات مستقیم و غیرمستقیم ناشی از این گونه انشعابات باعث شده که طی سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری این گونه انشعابات را با انسجام بیشتری مورد پیشگیری قرار دهد .  
 
بیرانوندی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب دستگاه قضایی استان در زمینه برخورد با متخلفین از دایر شدن شعبه خاص حل اختلاف مرتبط با موارد حقوقی و قضائی شرکت آب و فاضلاب در محل دادگستری ایلام با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب خبر داد و تصریح کرد: قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آن را دارد .
 
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام افزود: مامورین قرائت کنتور و توزیع قبوض آب با کارت شناسایی معتبر به درب منازل مسکونی و تجاری در تمامی شهرستان‌های استان مراجعه می‌کنند .
 
 
انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.